luni, 23 iulie 2012

Siemens A50


Istoria mea in lumea telefoanelor mobile incepe in anul 2004, cand dupa o perioada de economii si cu ajutorul parintilor am reusit sa-mi cumpar un Siemens A50. Poate nu multi stiu de acest telefon asa ca voi spune mai multe detalii legate de el si la urma voi da o serie de concluzii.

Design: Avand dimensiunile 109x46x23 telefonul lansat in anul 2002 era destul de gros, dar cu toate acestea nu era greu deoarece avea o greutate de doar 95g, astfel putand fi tinut in buzunar fara probleme.Siemens A50 era vandut in doua variante de culori: blueberry (cum era si terminalul meu) si vanilla.

Display: Acesta era unul monocrom pe cinci linii cu o rezolutie de 101x64 pixeli ce capabil sa afiseze doua culori, negru si galben.

Telefonie: Nu era un smartphone deci nu avea sistem de operare. Pe langa initierea apelurilor vocale telefonul era capabil sa trimita si mesaje de tip SMS sau EMS. Memoria interna putea stoca pana la 50 de numere, destul de putin zic eu, dar cel mai mare inconvenient la acea vreme era faptul ca telefonul nu avea functia de speaker (difuzor), nu stiu de ce dar imi doream foarte mult sa aiba si aceasta functie.

Multimedia: La acest capitol telefonul nu stralucea. Acesta o singura functie mai interesanta, oferea posibilitatea de a schimba clasicul logo operator cu un logo personalizat din memoria sa. Dar, cea mai importanta functie a acestui telefon era cea care imi "scurta" timpul de asteptare: cele doua jocuri pe care, atunci cand calatoream cu autobuzul, trenul etc. le jucam non-stop.

Baterie: Acesta a fost factorul de convingere in a cumpara telefonul deoarece il mai vazusem la un prieten inainte de al cumpara, iar pe el il tinea bateria mai mult de o saptamana, si pe mine la fel.

Concluzii: Siemens A50 a fost un telefon excelent la acea vreme si daca telefonia mobila nu ar fi evoluat atat de mult, eu nu l-as fi inlocuit cu un Motorola W377 iar acum nu ar mai fi fost uitat in dulap fara a mai sti nimic de el de ceva vreme.

Eu citesc zilnic despre telefoane pe www.computerblog.ro si sunt mai informat, 
daca vrei sa fii si tu mai informat citeste si tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu