joi, 23 august 2012

Istoria mea in gaming: Inceputuri


Scriu acest articol in cadrul concursului gamesline.ro.
Desi am inceput sa ma joc inca de pe la mijlocul anilor 2000 jocuri precum Counter Strike, Need For Speed II, Grand Theft Auto: Vice City (ocazional deoarece imi placea modul free world si pentru ca aveam posibilitatea sa fur masina politiei, ce sa fac, placerea mea nevinovata), pot spune ca sunt un gamer adevarat din momentul in care mi-am dat seama ca PC-ul meu de la acea vreme era in urma foarte mult fata de piata. Ironia sortii face ca la scurt timp sa devin (zic eu) un gamer inrait. Cum?
Pai, dupa o mica economie, mi-am cumparat un PlayStation 2, iar impreuna cu acesta am mai cumparat si alte cateva jocuri, printre care si clasicul PlayStation: God Of War.


De aici in a deveni un heavy gamer a fost un pas scurt deoarece parca am fost hipnotizat de acest joc. Imi aduc aminte ca am jucat chiar si 16 ore fara intrerupere in care am avut trei sau patru puzzle-uri destul de grele zic eu. Dar cea mai amuzanta sau grava intamplare, depinde din ce punct de vedere privesti, a fost atunci cand am intarziat doua ore la scoala doar pentru a il "ajuta" pe Kratos sa-l invinga pe Ares si sa-l inlocuiasca si sa fie noul zeu al razboiului.
Acest joc m-a facut sa ma indragostesc de seria God Of War, pana in prezent reusind sa joc toate titlurile de PS2 si PSP, iar acum mi-am pus in cap sa strang bani ca pana la sfarsitul anului sa-mi cumpar si un PlayStation 3 pentru a reusi sa joc toate jocurile din serie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu